La voix!

Ja, det blev alltså Malena som vann!


Foto: SVT

Vad tycker jag om detta då? Jo, helt okej faktiskt! Ska bli väldigt spännande att se hur det går i Moskva. Endera flopp eller kanske en skräll... Vinna, det kommer vi antagligen aldrig mera göra men kanske en topp 5 placering då?! Det hoppas jag på! =) Jag vart väldigt glad att Måns inte vann. Sorry Måns men det hade aldrig funkat. Jag gillar låten men vi kan inte fortsätta skicka "schlagerlåtar" nu när öststaterna har bestämt att det inte är bra. Annars så tycker jag att dte har varit många bra låtar med iår. Ni vet juh att jag älskar Stay the night med Alcazar men jag gillar även många av de andra som varit med. Har till och med börjat nynna med i Carolines låt. Gud hjälpe mig, det trodde jag aldrig skulle hända. Jag har börjat gilla galningen!?!

"Je t'aimes amour quand j'entends la voix,
Je t'aime ami, c'est jamais sans toi"

Kommentarer
Postat av: Rickard

Skrek mig hes av glädje både när malena vann och när måns försvann. Tycker absolut det blev rätt låt. Höll på malena och heat. Ska bli skitskoj och se hur det här kommer gå i moskva. Det hör ju inte till vanligheterna att sverige inte skickar schlagerlåtar precis. Har vi äntligen vaknat upp och insett verkligheten kanske. Fy vad nära det var att ugglan höll på att gå och vinna till slut. Men det var en grymt härlig stämning inne i globen.

2009-03-15 @ 02:11:56
URL: http://ricardus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0