Massa bollar i luften!

Nu på morgonen har jag suttit och kikat lite på vad jag skulle kunna tänka mig att göra efter Oslo...

Jag vill juh hellst ut och resa nånstans men jag vill inte åka själv. Sökte efter reskompis på resdagboken och hittade en intressant. Kikade också på lite språkkurser och vad det fanns för jobba på ams. Hittade inget kul. Det är juh bra många månader tills jag är klar här men jag tycker om att veta vad jag ska göra. Jag har även funderat lite på att börja plugag men jag känner mig inte helt redo. Inte idag i alla fall. Det där kan ändra sig från dag till dag.

Nu ska jag ta och klä på mig träningskläder och åka till gymmet. jag och André åt våfflor till frukost så nu måste jag bränna bort dem.. Hehe! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0