Morrn morrn!!

Min första tanke när jag vaknade och kollade på klockan:
"Men vaffan!"

Den var nämligen halv 9!! Idag är jag juh ledig, jag får sova hur lääänge jag vill... Då vaknar jag halv 9, det är juh typiskt! Jag hade gärna sovit längre idag eftersom enda planen jag har för idag är att träna men det är inte förrns senare eftersom att Olle ska med och han vaknar inte än på några timmar. Fast egentligen tycker jag det är skönt att vakna tidigt för då vet man att man har bra tid på sig. Man har hela dagen framför sig. Med den inställningen satte jag mig upp, kollade ut genom fönstret och tänkte "Men Nej!!". För det jag ser när jag kollar ut är små snöflingor som dalar ner, på a
marken börjar det bli lite vitt. SUCK!! Igår och i förrgår, när jag jobbade hela dagarna, har det varit så fint väder. Nästan all snön hade smält bort för asfalten var framme och jag kunde gå till och från nationaltheatret med mina stövlar utan att vara rädd för att halka. Mina stövlar är nämligen snorhala!! Inte nog med att dte snöar, solen har gömt sig backom ett tjockt grått täcke av moln och verkar inte ens vilja försöka komma fram. Någon som tror att jag kommer iväg på en morgonpromenad i detta underbara väder? Nej, inte jag heller.



Nu ska jag kosa ner mig under täcket igen och kika på melodifestivalen, minst 2 avsnitt av heroes och kanske en film. Sen kanske Olle vaknar och vi kan dra på gymmet! =) =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0