The festival of melody!

Ikväll har jag faktiskt kollat på melodifestivalen live!!

Jag är juh en total melodifestivalnörd, tycker det är skitbra fast jag kanske gillar ca 3 av låtarna. Det är nått speciellt ändå, så det kändes bra att jag fick till i vart fall en livesändning. Nästa lördag tror jag att jag är ledig, så vi får se om jag kan se även finalen live. Ni som läser min blogg vet att jag hejar på Alcazar. Men jag tror att... ja, vem tror jag egentligen kommer vinna?! Jag vet inte...

Vinner...
...Sarah Down Finer? -Nej
...Caroline af Ugglas? -Haha, vem vet?! Kvinnan är juh galen!
...H.E.A.T.? - Nej
...Måns? - Kanske?
...Alcazar? - I wish!
...Malena Ernman? -Vore lite kul å se hur det skulle gå men nej, det tror jag inte.
Agnes? - Nej
E.M.D.? - Beror lite på hur många prosent utav småtjejerna i Sverige som kollar.
Molly? - Nej
Sofia? - Nej, hon har redan blivit utröstad av svenska folket en gång.

Alltså står det mellan Caroline af Ugglas (?), Måns, Alcazar och E.M.D.



Mamma! Rösta på Alcazar åt mig på lördag! Okej?

Kommentarer
Postat av: Rickard

Gissar på att det blir Alcazar eller EMD men mina personliga favorit är HEAT. Hoppas inte att det blir Måns. Hans låt lät ju precis likadant som Charlottes ifjol och vi såg ju hur det gick.

2009-03-08 @ 02:09:52
URL: http://ricardus.blogg.se/
Postat av: Mamma



Klart jag röstar på Alcazar åt dej,Jag ska rösta på Malena, tror att öststaterna röstar på henne också.

2009-03-08 @ 08:15:02
URL: http://Från Mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0