Tidsbrist!

Okej okej, dåligt med bloggning nu jag vet!

Men jag har alldeles för mycket att göra för att hinna blogga. Jag packar, städar och tvättar plus jobbar såklart! Imorgon är sista jobbpasset innan påskeferien! Blir ett långpass 10-20:15, öppning till stängning... Men det känns helt okej, för på torsdag ska jag juh hem till lilla Ljusdal igen! Ska bli så himla mysigt!

Jag tror jag har packat det mesta. Har en hel resväska full med saker som ska hem till Sverige och stanna där. Sedan har jag en till mindre väska med kläder som ska bäras och sedan med tillbaka och sist en ryggsäck med datorn och lite viktiga papper som mamma ska få kolla igenom tillsammans med mig.

Nu ska jag snart lägga mig och sova, men först ett avsnitt heroes! =)

Kommentarer
Postat av: Mamma



Längtar tills imorgon då du kommer hem till oss, vi ska "skämma bort dej ordentilgt". Kör försiktigt, det är halt tidigt på morgonen. Puss, och välkommen hem.

2009-04-01 @ 07:19:39
URL: http://Från Mamma
Postat av: Mamma



Längtar tills imorgon då du kommer hem till oss, vi ska "skämma bort dej ordentilgt". Kör försiktigt, det är halt tidigt på morgonen. Puss, och välkommen hem.

2009-04-01 @ 07:20:59
URL: http://Från Mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0