Träningsfreak?!

Idag är det 10 timmars jobb som gäller så idag blir det ingen träning för min del...

Men jag har fått en superidé på hur jag ska gottgöra det. Jag har nämligen kommit på nått så galet som att jag ska träna 3 pass imorgon! Jag ska kliva upp halv 9, äta en stor frukost (gröt mm) sen ska jag bege mig mot Elixia på Carl Berner och först gå på Easy Xycling i 30 minuter, dricka en proteindryck ocg sedan köra ett pass Elixia Power (Bodypump).
Efter det ska jag få mig en välförtjänt vila i några timmar och såklart lunch.



Klockan 18 är det sedan dags igen, då ska jag och Emma gå på JustDance och skaka lite rumpa.

Just nu känns detta som en strålande idé, vi får väl se hur jätteinspirerad jag kommer känna mig imorgonbitti när klockan ringer halv 9 på min lediga dag.... =P

Tänk 2 kryss närmare min club 100 t-shirt!! =) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0