Så nøjd!

Då var man på jobbet då! =)

Jobbar 9-18:15 dvs. øppning till stængning. Det kænns helt okej, jag har juh fått vara ledig i 3 dagar samt att jag ær ledig morgon också. Næstan skønt att jobba lite... =P

Idag klev jag upp 06:30, gjorde mig ordning, packade maten och tog mig sen en promenad till jobbet. Den førsta kvarten var mina benhinnor verkligen arga på mig. Aj, vad det gjorde ont. Funderade ett tag på att lifta en bit med bussen och sedan gå resterande. Men jag ombestæmde mig nær smærtan børjade slæppa. Efter jag var varm gjorde det inte ont mer. Tror jag startade i lite før snabbt tempo bara.

Jag åt frukost hær på jobbet innan øppning och nu står jag och væntar på att klockan ska bli 10. Då kommer Marianne vilket betyder att jag kan gå ner till leksakerna och børja jobba på att få upp dem i hyllorna.


Får se om jag ær en sån hurtigbulle så jag gå hem efter jobbet också.... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0