Guess who's back!?

Minns ni mig?!? =P



Jag har då haft en liten bloggtorka, de kommer lite då och då för mig men inspirationen brukar alltid komma krypandes tillbaka igen.. =) Det är inte så att jag inte haft nått att skriva om, jag har helt enkelt inte haft lust. Jag har inte haft lust med speciellt mycket alls, jag har varit LAT! I hela 3 veckor har jag varit en riktig latmask men nu är det slut på det. Det är dags att komma tillbaka till vardagen. Bloggen är en del av vardagen.

Det jag missat att skriva om under min latperiod är Halloweenfesten jag var på för 2 lördagar sedan, båtkryssningen till Köpenhamn som ägde rum nu i helgen plus en massa grejer som händer md mitt jobb. Jag ska inte ösa allt över er på en gång. Det här är bara som ett wake up call, det intressanta kommer så småningom.. =P

Det ni måste få veta är i alla fall att jag jobbar som en dåre igen. Pytt og panne är uppköpt och jag är alltså inte längre utan jobb. Tvärtom har vi massvis att göra. Vi får varor hela tiden, förra veckan fick vi 41 pallar med varor, 41 PALLAR!!! OMG vad vi jobbade och herre guuud vad trött jag var! Ovant att verkligen jobba när man är van vid att inte ha någonting att göra. Idag jobbade jag öppning till stängning, 9-20:15, det var längesedan jag gjorde det. Eller jag gjorde juh det förra veckan men alltså innan konkursen... Imorgon är det samma sak som gäller, 10 timmars pass igen!

Nu ska jag ta mig en dusch innan varmvattnet stängs av. Hur sjutton kan man stänga av varmvattnet i 3 hela dagar i en hel trappuppgång?! Det ska alltså ske hos oss och jag, André och Olle är mäkta irriterade.


Kommentarer
Postat av: Anonym

olle är inte alls irreterad, drabbar inte ens han, han bara pajar duscen den fan :P

2009-11-11 @ 02:18:20
Postat av: Ann-Sofie

Grattis till jobb igen=) Så du kommer att bo kvar där?

2009-11-11 @ 07:51:53
URL: http://annsso.blogg.se/
Postat av: Lina

hej din snygge jävel! Skönt att du kommit igång med bloggen igen läser ju den varje dag, blev lite tråkigt å läsa om internet i 40 år i 3 veckor;)

Om några få vckor kommer viiii weeeii jag ,robin å anna läängtar!

2009-11-11 @ 11:25:49
URL: http://lijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0