Travelt!

Jäklarns vad jag jobbar!

Å jäklarns vad jag längtar till nästa lön! Jag kommer få en bra slant då eftersom det är halv skatt och jag kommer att ha jobbat en massa massa timmar. =) =)

I förrgår jobbade jag 10 timmar, igår jobbade jag 10 timmar, idag jobbade jag 9 timmar och imorgon blir det en "vanlig" 8-timmars igen. problemet är bara att man blir så trött när man är ovan att jobba så mycket. Jag är livrädd att bli sjuk också så just nu sitter jag och motverkar alla sjukdommar genom att äta vitlöksklyftor i chilimarinad. Nyttigt och galet gott! Problemet är juh att man inte luktar så gott efteråt därför äter jag dem nu på kvällen.

Annars idag har jag suttit och fyllt i en "søknad om lønnsgarantidekning". Pytt og panne gick juh i konkurs och då måste man skicka en ansökan till advokaterna för att få lön. Advokatspråk på norska... Humn, knivigt... Jag har klarat av att fylla i det mesta men ska be mamma om hjälp att räkna ut semesteresättning osv. För mamma och pappa kommer nämligen hit imorgon!!! =) WEEEEEEEEE! Det ska bli så himla mysigt att ha dem här en hel helg. Åh, vad vi ska mysa! =)

Det blir antagligen lite kasst med bloggning även i helgen eftersom jag kommer lägga all min vakna tid på mammi och pappi. Men här har ni en låt ni kan roa er med medans ni väntar på nästa blogginlägg... =)


Ha en fin helg alle sammen!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Åh vad jag saknar det där med halvskatt!=) Var alltid så efterlängtat=) Men du Madde, ska du nu bo kvar i Oslo och jobba vidare? Jag tänkte komma och hälsa på nån gång efter jul. Kanske kunde bo hos dig då?:)

2009-11-13 @ 07:52:52
URL: http://annsso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0