Breaking Dawn

Slutet på twilightberättelsen...

"Don't be afraid," I murmed.
"We belong together."

I was abruptly overwhelmed by the truth of my own words.

This moment was so perfect, so right,
there was no way to doubt it.

His arms wrapped around me,
holding me against him...
It felt like every nerve ending in my body
was a live wire.

"Forever," he agreed.

Åh... Åh!... ÅH!!! Den här boken har många sidor, den här boken är på engelska. Alltså 756 sidor på engelska och ändå är det en av de mest lättlästa böcker jag läst. Sidorna flög bokstavligt talat fram, helt plötsligt var det bara 50 sidor kvar...  Det var med skräckblanad glädje som jag läste de sista kapitlen. Jag ville inte att den skulle ta slut samtidigt som jag var galet spänd på hur den skulle sluta. Jag har inte bestämt mig om jag gillar slutet än. Jag förstår varför Stephenie valde att avsluta sin saga på det här sättet men... Det är svårt att förklara eftersom jag inte tänker avslöja slutet här. Boken är i alla fall mycket bra, bättre än både andra och tredje boken tycker jag.


BETYG:

B B B B B

DÄR SATT DEN!! Fem av fem möjliga! =)


Kommentarer
Postat av: Carro

Min Breaking Dawn bok hade bara 699 sidor :P Konstigt!

2009-10-26 @ 20:09:43
URL: http://caroline-pettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0