Bröd och mat!

Det som jag saknat mest under detoxen är faktiskt själva matlagningen...

Jag tycker juh att det är galet kul att laga mat och baka. Den senaste veckan har jag i stort sett bara hackat sallad å det ger mig inte så värst mycket... Så idag ska jag ta igen det jag missade förra veckan. Ikväll står matlagning och brödbakning på schemat. Nån slags kasslergratäng ska bli till ikväll samt nått gott nyttigt bröd ska bakas. Efter jobbet ska jag gå och shoppa loss på Ultra samt gå på Jernia och köpa en brödform.

Jag funderar även på om jag ska göra en selleripaj... Varför inte lixom?! Paj går juh utmärkt att frysa! =)


In action!!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ja,det är skitkul med bakning och matlagning, testa på nya saker och äta det :) hihi

2009-10-02 @ 15:34:24
URL: http://annsso.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Wow! Riktigt huslig ju! :D

2009-10-02 @ 16:17:39
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Mamma



Selleripaj är en riktig delikatess, jag längtar till du kommer hem och pysslar, du är så duktig att baka och laga mat.

2009-10-02 @ 18:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0