Dans och kycklingsallad! ;)

Baby remember my name!

Idag var det mycket människor på FAME. Jag var nära att få några armbådgar både i ansiktet och magen, vart kliven på en gång också. Det märks verkligen vilka som har lite dansvana från grupp. Jag har full kolla på vad som händer omkring mig samt vart alla andra jag dansar tillsammans med är. Alla tar olika mycket plats och när man har dansat (drillat) i grupp så lär man sig att anpassa sig efter andra. Fast jag har stenkoll på omgivningen så kan jag ändå köra fullt ut och koncentrera mig på dansen, antar att dte är nått som tar tid att lära sig för de flesta är KASSA på det...

Jag vart i alla fall svettig och det var kul trots allt folk, det är juh faktiskt riktigt kul att dansa med många. Nu har jag precis fyllt på mina energidepåer med en riktigt god kycklingsallad med mango och chiliavocado till. JAMJAM!!!


Rigtigt gott!!



Det är den här låten vi dansar till!

Jag glädjer mig tills filmen kommer, jag tror den är riktigt bra! =)

Vill ni se trailern till filmen så klcika här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0