Hoppsan Kerstin!

Citerar min käre kusin André på rubriken... =P

Jag kom till jobbet igår, jobbade till 16:30 sedan gick jag till Elixia och körde Xycling och Elixia Power. När jag duschat och gjort mig iordning såg jag att min chef hade ringt mig och sänt ett sms där det stog att jag skulle ringa henne så fort som möjligt. Jag ringde upp men hon svarade inte. Klcokan var strax efter 7 så jag tänkte att dte kanske var ått knas i butiken och eftersom jag fortfarande var i närheten av jobbet så prövade jag att ringa butiken. Där var dte inget svar men dte är inget ovanligt eftersom vi inte svarar i telefonen om vi har kunder och Marianne jobbade ensam.

Bara nån minut senare när jag är på väg till bussen så ringer Lillian. Hon berättar att pytt og panne gått i konkurs och att butiken hade stängts igen. Alltså en kvart efter att jag gått så hade någon kommit in till Marianne och sagt åt henne att stänga butiken, göra dagsavslut och lämna in nyckeln i informationen. En KVART efter jag slutat! Shit... Så från och med idag är jag hemmafru.. Haha?


No more pytt & panne?! =O


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tråkigt när ett företag går i konkurs, man blir berörd av det. Vilken tur att du var inställd att förändra livet innan det här hände,jag tror att det känns lättare då.En sak gläder oss och det är att vi troligen får rå om dej någon vecka mer....

2009-10-20 @ 12:54:40
Postat av: Ann-Sofie

Nee vad tråkigt... Klarar du dig fram till dec?

2009-10-20 @ 14:53:15
URL: http://annsso.blogg.se/
Postat av: Lina

ååh nej va tråkigt=( men hoppas du mår bra ändå, kanske kommer du trivas som hemmafru;)

2009-10-20 @ 19:44:36
URL: http://lijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0