Innbyggd väckarklocka?

Jag tror absolut att vi och våran kropp är mer medveteon om tiden än vi tror...


De senaste 2 veckorna har jag klivit upp mellan 7:30 och 9:00 på morgonen lite beroende på hur jag jobbat. Igårkväll ställde jag alarmet på 7:00 eftersom jag börjar kl 10 och ska hinna koka lite potatis till min matlåda innanjag går till trikken och bussen.

Vaknade av mig själv imorse och var väldigt trött så jag orkade inte helt kolla hur mycket klockan var. Jag misstänkte runt halv 6-6 så jag vände mig bara om och försökte somna om. Ca 15 sekunder senare ringer mitt alarm..

? ? ?

Jag tror dte var på programmet "Hjärnstorm" som jag hörde att om man glömt eller inte har någon väckarklcoka tillgänglig så ska man innan man lägger sig tänka "Jag ska vakna klcokan 7, jag ska vakna klockan 7, jag vaknar klcokan 7" osv. och att man då faktiskt gör det.

Våran kropp kan helt klart mer än vad vi tror, den är kapabeltill mycket! =)

GOD MORGON!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0