Nydelig dag! =)

Aaah, en riktigt bra höstdag!!

Jag har varit väldigt nära att få slag idag då blogg.se inte fungerat. Shit vad irriterande att inte ens komma in på bloggarna!

Startade i alla fall morgonen med en kopp kaffe, ett stort glas vatten, en rapid burn och en halv portion proteindryck. Slängde upp min adidasryggsäck på ryggen och knatade iväg mot gymmet. Träffade trevliga grannen i dörren, klcokan var halv 7, jag var på väg och han kom hem. Komiskt.. Påminde mig lite om den tiden när jag ibland kom hem klockan 5 på morgonen och mötte pappa i dörren. "Godmorgon!" "Godnatt!" =P

60 minuters crosstraining fick jag till borta på Elixia och sen bar det av hemmåt för att käka stekt proteingröt. Ja, jag är knäpp jag vet! Men det är GOTT! Gör som vanlig havregrynsgröt men släng i lite kruskakli, linfrön, ett ägg och lite vaniljproteinpuver och VOILA! Vaniljgröt! JAMJAM!! =P


Gröten finns där nånstans under all frukt och bär.. =P

Jobbade 12-17, slutade egentligen 20:15 men det är sååååååååååå stilla nu på mitt jobb så jag fick gå tidigare. Den stora matbutiken i centret, Ultra, håller på att bygga om och håller stängt så det är nästan inga människor alls i centret. Så dålig omsättning som jag hade idag har jag aldrig haft. =(

Eftersom jag slutade tidigare så hann jag med att dansa lite POP Dance med bästa ledaren Charlotte. Idag gick det galet bra! Whoaw vilken endorfinkick, me like! =) =) =)

Imorgon ska jag till Wigdis direkt efter jobbetoch sova över där så dte blir nog rätt dåligt med bloggning för min del imorgon: Om jag inte tar med mig datorn förstås. Det är juh en idé.. Vi får se! =)

Nu ska jag gosa ner mig i min säng tillsammans med sista twilightboken "breaking dawn". Jag vill att den ska ta slut, dels för att jag fått Camilla Läckbergs nya bok av mamma och pappa som jag är otroligt sugen på att börja läsa. Men också för att "breaking dawn" är galet spännande och jag vill veta nu på en gång hur den slutar! Dessvärre så är jag "bara" på sida 486 utav 756 så jag har endel kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0