1 år!

Ikväll fick jag gå på mitt efterlängtade POP Dance!

Smet en kvart tidigare från jobbet för att hinna ta mig ner till Elixia. Jag hade glömt mitt träningskort hemma så jag blev stående några minuter i receptionen innan kvinnan bakom disken lyckades leta fram mig. Ibland är det jobbigt att ha långt och krångligt namn... Hittade ett tomt skåp i omklädningsrummet och bytte om i världens fart. Sprang upp till stora salen och hann precis i tid! Det var tredje veckan som de körde samma koreografi vilket betyder ganska högt tempo. Jag lyckades hänga på bättre än vad jag förväntat mig och det var SÅ KUL!! Dans är lätt den bästa träningsformen tycker jag. Man märker juh för sjutton inte ens att man tränar, det är så kul. Varje gång jag är på ett danspass så känner jag att jag skulle kunna köra en timme till, lätt! Å varje gång under och efter ett danspass så är jag så himla lycklig. Dans gör en verkligen glad! =)

Låg och slappade i bastun en bra stund efteråt, hoppas på att mina muskler inte gör alltför ont imorgon. Då blir det ingen träning utan en morgonpromenad. Jag ska nämligen jobba åt Linn imorgon också, med 98% säkerhet. Det gör mig verkligen ingenting. Lillian erbjöd sig att byta lördag med mig så jag fick en dag ledigt den här veckan men jag tackade nej. Det känns så bra att jobba nu så det är lika bra att passa på.

På tal om något helt annat...
Idag är det faktisk 1 år sedan jag och André tog vårat pick och pack och flyttade till Oslo. Det här året har verkligen sprungit förbi, jag förstår inte vart tiden tar vägen...  


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ja, tiden går fort. De 2 åren jag bodde där rusade förbi kan jag säga =P

2009-09-01 @ 21:45:08
URL: http://annsso.blogg.se/
Postat av: Mamma



Tänk vad ett går fort, minns som igår när vi åkte med flyttlasset till Oslo.

2009-09-02 @ 07:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0