10 saker...

Jag har lite tråkigt...

Igår när jag hade tråkigt skrev jag en dikt, idag blir det:

Tänk på 10 saker som du är glad för idag! =)

1. Mina underbara föräldrar hamnar lätt på första plats!
-De är juh 2 stycken, så räknas det som 2 punkter?!

2. Att det är fint väder idag, inte ett moln på himlen!
-Trots att jag står innomhus...

3. Att imorgon kommer Lina och hälsar på!
-Alltid lika skoj att få besök!

4. Att jag kommit igång med träningen igen!
-Jag hatar att vara sjuk!

5. Att jag är frisk!
- Blir jag sjuk igen så blir jag inte lika glad...

6. Att jag inte har någon blond utväxt längre!
-Riktigt nöjd med min hårfärg!!

7. Att jag vaknade och var på ett riktigt bra humör idag!
-Alltid lika trevigt! =)

8. Att jag ska få njuta av en bit chocolate cheesecake när jag kommer hem!
-Hoppas verkligen den blev bra!

9. Att jag får sluta en timme tidigare idag!
-En timme närmare chocolate cheesecaken.... ;P

10. Att Olle har födelsedag idag!
-Så jag får äta chocolate cheesecake!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0