Beslutsångest...

På mina fridagar har jag ibland lite beslutsångest hur jag ska förvalta tiden......
Det är så mycket som jag vill, borde, måste, SKA göra idag...

Just nu sitter jag och äter lunch, det ÄR ett måste. Var iväg och sprang lite å körde överkropp på Elixia så min mage vart väldigt glad när jag började käka min goda kycklingsallad med linser och dijonkeso. Jag borde absolut slänga in bilderna från min kamera på datorn och blogga. Jag har en massa bloggning och bilder på g! Jag borde också tvätta minst en maskin med kläder och städa lite. Jag skulle ha haft slängt ihop ett gäng matlådor till veckan. Jag vill kolla på Grey's anatomy. Jag vill läsa ut (observera läsa UT) eclipse (tredje twilightboken) och jag vill också läsa flickan som lekte med elden. Nej, fel, jag MÅSTE läsa flickan som lekte med elden innan jag ser den på bio. Den kommer på bio här på Fredag... Mina blommor borde verkligen vattnas, burkar och flaskor skulle ha pantats å jag SKA på POP Dance (FAME-tema) ikväll!


Så mycket att göra... Så lite tid...


Kommentarer
Postat av: carro

uhh känner igen det där!!

2009-09-15 @ 17:05:09
URL: http://coccoline.blogg.se/
Postat av: Lina

Okej, då är det tydligen med explorer det krånglar, vad tråkigt.. undra va man ska göra åt det =P

2009-09-15 @ 17:11:03
URL: http://mybutterfly.blogg.se/
Postat av: Lina

Oj, men har du inte läst flickan som lekte med elden :O du MÅSTE ju läsa både den och den sista boken, dom är ju totalt fantastiska!

2009-09-19 @ 08:13:44
URL: http://mybutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0