Goodbye utväxt!

Tog tillfället i akt igår och färgade min förfärdliga utväxt!


Ni ser juh! FÖRFÄRDLIGT!

När man är blond i hårbotten och det börjar växa ut så ser man extremt tunnhårig ut... Inte skoj alls kan jag lova. Så jag köpte mig en färgburk och geggade in i håret. Det vart väl kanske lite väl mörkt men det brukar inte vara nått problem längre när man tvättat det några gånger... =P


Utväxt?! Tunt hår? NOT ANYMORE! =P

Nu har jag precis käkat frukost, om ca en timme är det gymmet som gäller. Längtar tills jag får kliva upp på crosstrainern och trampa bort lite kalorier! =) Tanken är att jag ska köra dubbelpass idag. Jag ska köra xycling ikväll efter jobbet också. Hård start på veckan ska're va! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0