Inspirationen?! Vart är du??

Jag saknar inspiration just nu... Till allt!!

Jag orkar inte träna, vill men tar mig inte riktigt ur soffan idag. Jag har skjutit upp att vika och lägga in de färdigtvättade sängklädena i flera dagar. Det tar ca 3 minuter men jag sitter ändå kvar i soffan. Jag skulle ha städat lite i rummet, plocka botrt lite saker, tar säkert bara en kvart men jag sitter i soffan. Jag försökte titta på Oprah men det var så galet tråkigt program så då läste jag lite bloggar från soffan istället. Min mage kurra lte så jag skulle ha gått till köket å käkat en banan och ett glas skummet melk men det känns så långt dit...
Ja, ni ser?
Inte ens linserna har jag orkat pillat in i ögonen så jag måste kisa för att se TVn ordentligt. Skulle ha fixat nya glasögon.. =P


Lasse Åbergs tavla Soffpotatis


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0