Jobbmissbrukare?

Är det nått fel på mig tro?

Idag och imorgon är jag ledig från jobbet. Eller rättare sagt jag skulle vara... Fick nyss ett mess av min chef där det stog att Linn var sjuk och hon undrade om jag kunde komma och jobba klockan 12. Jag svarade att "Jag kommer!" och så vart jag jätteglad. Ska man bli glad när man måste jobba på sin lediga dag?!

Antar att det mycket beror på det dåliga vädret. Jag tycker det är så otroligt tråkigt att vara ledig när det regnar. Det finns juh inget att göra... Jag funderade på att åka bort till Storosenter, men hur kul är dte att gå på ett shoppingcenter om man inte har några pengar att spendera? Nu får jag tjäna pengar idag istället för att göra av med... DET gillar jag! =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0