Minimuffins!

Jag har blåbär på min arm, choklad i ansiktet och det smakar sött i min mun...

Morgonen startade med att jag ryddade på mitt rum och kollade på Stian på NRKSuper. Gick sedan till köket och gjorde iordning lite lyxfrulle. Bakade fullkorns-scones, ställde fram yoghurt, bananer, müsli och en del pålägg. Gott! Jag älskar juh frukostar!

Sedan satte jag igång med ett muffinsbak. Olle fyller år på torsdag å då tänkte jag att han skulle få något att mumsa på. Å eftersom jag jobbar hela veckan så var idag enda möjligheten till att baka. Det blev 2 olika sorters minimuffins, choklad med banan och vanilj med blåbär. JAM! =)


De är mindre än de ser ut... =P


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅHHH Avundsjuk vill med ha NRKsuper!!! VAr han bra vår älskade Stian?!=D

2009-09-07 @ 04:47:37
Postat av: Madde

Stian var så söt så! =) Gå in på www.nrksuper.no så kan du kika med, vem du nu är... =P

2009-09-07 @ 07:57:28
URL: http://bangboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0