Ont i höfterna...

Var iväg på ett FAME-pass tidigare idag...

Vi hade nog inte dansat mer än 10-15 minuter när jag kände att jag var stel i höfterna och det kändes knas. Självklart sket jag väl i det å fortsatte dansa som en galning ändå. Nu har jag fortfarande ont och jag misstänker att jag lyckats med någon konstig sträckning. Det kan juh förstås bero på att jag legat på soffan och knappt rört en fena den här veckan... =P

Ikväll blir det KINO med några brudar. Vi ska se "Jenta som lekte med ilden". Undrar hur det är att se en svensk film med norsk text på bio, det får jag reda på ikväll.. =P
Självkart har jag inte hunnit läst boken. Halva är avklarad och ska jag hinna läsa 300 sidor på knappt 2 timmar så gör jag det jäkligt bra. Jag tänker inte ens försöka. Jag hoppas den är bra och tror det. Olle var in nyss och sa att den inte var bra.. ? Jag vet inte om jag ska tro så mycket på honom.. =P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Filmen är hur bra och spännande som helst,bättre än den första filmen. Olle bara luras.....

2009-09-27 @ 19:14:56
Postat av: Mamma

Filmen är hur bra och spännande som helst,bättre än den första filmen. Olle bara luras.....

2009-09-27 @ 19:16:31
Postat av: Nette

SV: Tack=)

2009-09-28 @ 13:25:22
URL: http://nettevw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0