Regntur!

Nu sitter jag här nyduchad med en kopp thé och 2 mackor med kalvsylta på! Mumms!

Jag och Bo tog oss en långpromenad idag. När vi gick så småduggade det lite men dte gjorde juh inte så mycket. När vi kom ner till majorstuen så började det regna mer och mer och tillslut var vi väldigt blöta. Vi tittade in på Bos favorit smoothie-ställe och det var ett bra besök. MUMMS SÅ GOTT DET VAR! =)



Vi toh trikken hem och väl hemma hoppade jag rätt in i en väldigt varm dusch. Nu blir det nog lite Grey's Anatomy som ska ses i liggande läge från soffan! =)


Kommentarer
Postat av: AKP

aha, men då ska du se att de blir så snart. Jag drömmer bara sanndrömmar ;) :P

2009-09-20 @ 16:09:29
URL: http://akp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0