Träningsdagbok v.37

Veckan kördes igång med full fart!

Träning vecka 37:

Måndag:
Crosstrainer, 30 min och styrka överkropp, 20 min - Morgonträning! =)
Xycling, 55 min - Helt okej med ett spinningpass efter jobbet...

Tisdag: Morgonpromend, 50 min - Min "vanliga" runda...
Crosstrainer, 15 minuter + POP Dance, 55 min - Jag älskar att dansa!!

Onsdag: Morgonpromenad, 50 minuter - Rundan...

Torsdag: Morgonpromenad, 50 min - Vart bara promenad idag pga. Olles födelsedag.

Fredag:
Löpbandet, 40 minuter och styrka ben/rumpa 20 min - Jag tycker det är så skönt att träna ben!
Promenad, ca 50 min - En snabb eftermiddagstur!

Lördag: VILODAG

Söndag:
VILODAG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0