God natt?!

Jag kan inte sova...

Jag låg och vred och vände på mig och funderade en massa plus att det kliade i min hals. Så jag klev upp! Nu sitter jag här framför datorn med en kopp Rooibus och hoppas på att kunna lindra både hals och tankar. Halsen har jävlats med mig ända sedan 17 mai helgen, till och från får jag en torr, kliande och obehaglig känsla i övre halsen. Alltså inte där man normalt har ont i halsen utan längre upp. Jag har konstaterat för länge sedan att det är nått jag är allergisk mot, antagligen nån slags pollen eller nått. Jag borde kanske gå och ordna upp det där hos en doktor men det är det där med tid och ork. Och jag störs enbart av det om nätterna... Hoppas min kopp med koffeinfritt rött thé kan lugna ner den lite just nu...

Funderingarna jag har rullar mest runt en lägenhet. Jag och Kakan ska flytta ihop till en 3a, så vi får ett varsitt sovrum plus vardagsrum. Idag var vi på en visning av en jättefin lägenhet borta på Skøyen och vi vill så gärna ha den. Den är tamme sjutton helt perfekt! Nästintill lika stora sovrum, fin öppen planlösning, fräsch, okej hyra, bra belägenhet osv.osv. Grejen är att det var det även 11 stycken till som tyckte! *biiiiter på naglarna* Vi får reda på om vi får den imorgon eller på fredag. Vi gjorde absolut ett bra intryck på hyresvärdarna, det vet jag men guuuud vad nervös jag är!


Klicka här för att komma till annonsen och se fler bilder...

Sen håller jag på att längta ihjäl mig till den 15 augusti för då kommer min underbara vän Lina hit till Oslo och den här gången är det för att stanna. Inser att jag saknat henne mycket! =) Det ska bli riktigt skoj att få tillbaka henne till Norge!!


Lina och jag! =) 

Nu vill jag bara gå och lägga mig och sova men vet att det är lönlöst, kanske ska man slänga sig i soffan med täcket och kolla på nått avsnitt av "How I met your mother" och hoppas på att man somnar där...


Kommentarer
Postat av: carro

Lycka till med lägenheten, superfin ju!! Hoppas hoppas!!

2010-08-05 @ 09:52:43
URL: http://coccoline.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Lycka till och hoppas ni får den:) Super fin lägenhet! Kommer ihåg när jag och Carro var runt på visningar hela tiden, fann så sjukt många snygga lägenheter, dock många som var intresserade=/ Kram

2010-08-05 @ 11:43:49
URL: http://annsso.blogg.se/
Postat av: Rickard Nyberg

Hörde att det blev eran. Lycka till med allt och hoppas ni trivs där :)

2010-08-06 @ 20:41:56
URL: http://rickardnyberg.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0