Inspiration?!

Jag tycker det är så himla tråkigt att jag har noll inspiration till att blogga...

Det är inte så att det inte händer grejer, jag bara har ingen ork. Tid har jag också, vad sjutton, en halvtimme om dagen eller anvar dag ska jag väl kunna skrapa ihop?!

I alla fall, det som jag har mest fokus på just nu är att hitta nytt boende. Jag och Kakan ska flytta ihop i en 3a vilket betyder ett varsitt sovrum plus ett vardagsrum! Give it to me! Vi har varit på en lovande visning på Rosenhoff och både imorgon och på onsdag ska vi på 2 till. Eventuellt också idag, Kakan som har koll på det där!


Kakan och jag på en av våra sista semesterdagar! Den dagen hade vi en heldag i Torshovparken, det var stråååålande solsken! Dagen inkluderade också sushi, 3 flaskor med vin, utgång och allt som hör till! Vi ser rätt glada ut.... =P

Idag är jag ledig från jobbet och jag vill att den här dagen ska gå fort! Självklart vaknade jag runt klockan 9 och fast jag försökte tvångs-somna-om så gick det inte. Masade mig istället upp och tog en morgonromenad. Nu är frukosten uppäten, bloglovin' igenomkikat, facebook uåpdaterat och nu snart också ett blogginlägg publiserat. Jag ska ta och tvätta lite kläder, städa lite fast det egentligen inte böhövs och försöka få tiden att rinna iväg! 

Vem vet, det kanske blir ett till inlägg här?! =P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0