Juldagen!

Krogen på juldagen är för många ett måste....

Jag har inte varit ut på juldagen de senaste 2 åren. Lång kö, alltförmycket människor, armbågar på dansgolvet, smockat i baren, nej det är inget för mig. I år blev det en skräll och jag gick ut och hade faktiskt riktigt skoj. Det kan juh bero på att mina förväntningar var de ovanstående, att det skulle bli en skitkväll...

Först kom Kattis och Linda hit. Vi skulle ta bilen till Skästra för att hämta upp Kattens mobil som hon glömt där. Mitt i våran backe så tvärdör bilen och vägrar röra sig åt nått håll. Det gick inte ens att rulla ner den. Dert var helt enkelt inte meningen att vi skulle ge oss ut på vägarna den kvällen.

Vi gick in och drack vin istället... ;)


Slagsmål om sista vinskvätten?

Efter lite skvaller och catching up så gick vi upp till Lisa och Micke där det var lite fler människor.


Linda och Kattis!


Per och André!


Per, André och Lisa!

Kvällens skratt var väl när Lisa kommer instormande från hallen med en väska i handen och ropar:
"VEMS ÄR DET HÄR?!"
Varpå Kattis svarar: "Det är min...."
Lisa: "Jaha, jag har knäppt ett kort med kameran åsså tog jag ett tuggummi!"


Lisa i min fiiina Norgemössa! ;)

Kön på Järnvägs var inte så lång som jag trodde, det var inte så kallt som jag trodde, jag fick inga blåmärken och jag lyckades danse en massa! Plus att jag träffade endel välbekanta ansigten! Awesome!! =)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Men Maddeeeee!!!!! :P

2010-12-28 @ 12:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0