Resumé av veckorna!

Tänk att det ska vara så svårt att blogga! ;)

De senaste 2 veckorna har jag skrivit nada, alltså ingenting! Ändå har det hänt endel grejjer...



Förra veckan startades stenhårt med 3 tuffa träningspass på raken, hade sån träningsvärk i magen på onsdagen att det gjorde ont när jag "stampade kaffe" till espressomaskinen på jobbet. Tydligen spänner man magen som bara den när man står och tar emot boxslag ifrån starka väninnor... ;)

På torsdagen var det juleøl för alla ansatta på CC Vest. Jag var där tillsamanns med Janni, Joanna, Guro och Lina och det var riktigt trevligt. Supergod mat, lite småkass musik men underbart sällskap.

På lördagen var det födelsedagsfest hos min kompis Øjje. Där var det en hel del folk och även den kvällen blev riktigt bra. Hann till och med med en "mellanfest" hemma på Skøyen eftersom endel som var på festen missade första trikken. Då klev vi helt enkelt av hos oss och var här i 10 minuter.. Knäppt med skoj!!


Kusinmin!


  
  
Några random bilder från lördagen!

Veckan som varit har bestått av jobb, jobb och jobb! Det har varit massor att göra varje dag och jag har somnat ovaggad tidigt varenda kväll.

I fredags efter jobbet åkte jag till Pilestredet för att ta en snabbkoll på hur Kattis bor här i Oslo, sen åkte vi vidare till Torshov. Där blev det några öl och en massa pratande. Efter ett tag bestämmde jag, Kattis och André oss för att gå ut. Vi åkte till ett uteställe som heter Stravinski där vi kom in gratis för en kompis väninna hade nått avtal där. Vakten vart väl inte superglad men vi kom i alla fall in. Kan juh säga att dit går jag inte igen, supertråkigt!! Vi stannade så länge vi klarade och drog sedan vidare till Jekylls där vi hade skitskoj! Vi dansade, dansade och dansade lite till. klockan halv 3 gav vi upp, tog en hamburgare på Burker King för att sedan åka hem.

Gårdagen vart en slappardag och på kvällen kom André och Kattis en sväg och vi käkade tacos och kollade på filmen "Shooter". Den var faktiskt rikigt bra!

Idag har jag jobbat, första av tre söndagar som CC Vest har öppet nu i december. Det kändes helknäppt att jobba 13-18 men det gick så bra så.

Imorgon är jag ledig så då ska jag ta mig en tur bort till Storo storsenter och shoppa lite julklappar!! =) Kul att vara på nått annat senter än "sitt eget" ibland också. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0