Träningsdagbok v.47

Träningen under vecka 47 vart inte helt perfekt. På torsdagen var det juleöl med jobbet och på lördagen födelsedagsfest hos en kompis. Därför vart träningen lite lidande. Men jag hade 2 riktigt roliga kvällar!! =)



Träning vecka 47:

Måndag: Promenad, 30 min - Till jobbet!!
Boxing, 55 min + "Core", 30 min - Kass ledare, aldrig det passet igen

Tisdag: Promenad, 30 min - Till jobbet!!
Dance Aerobic, 55 min - Underbara, underbara tisdagar! =)
Crosstrainer, 10 min + lite styrka - Träning med Lina efter mitt DA-pass...

Onsdag: Promenad, 30 min - Till jobbet!!
Crosstrainer 20 min + styrka, 30 min - Träning med Lina!

Torsdag: Promenad, 30 min - Till jobbet!!

Fredag: Promenad, 30 min - Till jobbet!!

Lördag: Promenad, 30 min - Till jobbet

Söndag: Supervilodag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0