Träningsdagbok v.48

Jag är imponerad över att jag tränat så pass "mycket" den här veckan. Det har varit hektiskt på jobbet och jag har verkligen fått stålsättamig för att inte bara åka hem och lagt mig på soffan utan tagit mig till gymmet. Jag är också glad att jag kommit igång så bra med jobbpromenaderna. De är så skönt att få lite frisk luft innan arbetsdagen börjar...



Träning vecka 48:

Måndag:
Promenad, 30 min - Till jobbet

Tisdag: Promenad, 30 min - Till jobbet
Dance Aerobic, 55 min - Lovely as usual
Cardio, 25 min (varav 20 löp) - Veckans 20 min!
Promenad, 30 min - Gick hem från gymmet

Onsdag: Promenad, 30 min - Till jobbet
Crosstrainer, 20 min + Elixia Power, 45 min - Träning med Lina! =)

Torsdag: Promenad, 30 min - Till jobbet!
Intervallträning, 40 min - Svettigt och skitskönt!!
Styrka, ca 30 min - Med Lina!!

Fredag: Promenad, 30 min - Till jobbet!

Lördag: Promenad, 60 min - Längre morgontur!

Söndag: Total vila! (fast jag jobbade juh såklart... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0