"Sverige" vann i Norge!

Svenska melodifestivalen har det tittats på här ikväll...

Första deltävlingen var juh... tjaa... inte så himla bra kanske?! Vad gjorde egntligen Ola där ute på scenen helt ensam, hade hans dansare gått hem? Vad var det för galning med silverhand som enbart gjorde bort sig? Varför gick inte snygga Linda vidare? Vad hände med Pain of salvations utbrott? Varför leker Anders blek spanjor? Vem var Jessica wannaben (Jaha VAR det Jessica?!?!)? Vem fan släppte in singelkillen? Och varför gör Salem Al Fakir CP-posen?

Jag fattar nada!


Men HUR SNYGG är inte Linda Pritchard? Jag skulle kunna offra min högra had för hennes hår!!

Jag bytte över till finalen av Melodi grand prix (Norges melodifestival) och fick se Fredrik Kempes bidrag "My heart is yours" vinna över både A1 och norska artister! GO SWEDEN! =)




Didrik Solli-Tangen har en riktigt bra pipa! Han kommer sjunga skiten ur Telenor Arena!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0