Bra start på dagen!

Jag känner mig alldeles sprudlande idag! =)

Startade dagen lite trögt genom att snooza i 40 minuter. =P Tog mig tillslut upp och fick i mig en stor kopp kaffe och en halv portion proteindryck. Sen gav jag mig ut på en välbehövlig morgonpromenad. Ungefär -10 grader är det här i Oslo idag och det var riktigt uppiggande. Jag älskar juh morgonpromenader egentligen men det har blivit dåligt med dem pga att jag alltid är så jäklarna morgontrött på vintern och att jag inte är sådär superimponerad av minusgrader... =P

Men idag blev det av! Efter 50 minuter var jag alldels rödblommig när jag kom innanför dörren. Nu har jag satt i mig min frukost som bestog av kelda tomatsoppa med ost och skinka i samt en ägg- och baconmuffins och såklart grönt thé! =)



Åh, jag måste bara berätta!
Igår hände nått riktigt skoj... =)

Jag var nämligen på arbetsintervju! =O
Jag kan inte berätta så mycket om det än men det är ett jobb som jag verkligen skulle vilja ha. Å ja, jag har juh redan ett jobb egentligen på pytt og panne på Gunerius. Men det här skulle vara så mycket roligare! Så nu hoppas jag verkligen att det här går vägen. Jag får antagligen reda på om jag får det nu i veckan och då ska jag berätta mera! =) Wish me luck! =)


Kommentarer
Postat av: Nette

Lycka till=)

2010-01-26 @ 11:25:57
URL: http://nettevw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0