Gårdagen!

Igårkväll vart det party, efter endel övertalning... =P


Partypeople!

Vi startade ganska lugnt med vin och singstar hos Øivind borta på Lilleaker. Jag, Øjje, Carro och Emma samsades snällt om de 2 mikrofonerna. Efter några sånger bestämde vi oss för att hotta upp partyt med en varsin sambucca-shot och det fungerade verkligen. Jag och Carro sjöng och dansade till "Fångad av en stormvind" så vi både tappade rösten och blev alldeles svettiga. Sen väckte vi nog halva kvarteret när vi alla fyra för fulla muggar sjöng (skrek) Offsprings "pretty fly (for a white guy)".

Tog oss sen ut på krogen, hamnade på ett ställe som heter John's och där fortsatte festligheterna. Vi hade tydligen väldigt kul där med för plötsligt kollade jag på klockan och den var kvart i 3. Jag brukar för det mesta tröttna och gå hem runt 2 men det hände inte igår. Jag tog mig sedan en promenad hem till Torshovgata och det var också helt okej. Jag frös inte, hade bekväma skor att gå i och min iPod nano gav mig musik på vägen. Den 40 minuter långa nattpromenaden var faktiskt riktigt mysig! =)

Att jag träffade på min jobbkompis mitt på Karl Johan var ett oväntat och roligt möte. Haha! Trodde det var nån knäppis som hoppade fram framför mig å sen gav mig en kram, men det var juh bara Jenny! =)

   
Singstar och sambucca, två partyhöjjare! ;)


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag har ont i halsen idag, undra varför? ;)

Tack för en trevlig kväll :)

2010-01-24 @ 17:30:10
URL: http://caroline-pettersson.blogspot.com
Postat av: Madde

Svar: Hahaha!! Ja, halsont är sånt man får ta efter en kväll med singstar! ;P

Tack själv, jag hade jättskoj!!

2010-01-24 @ 20:07:33
URL: http://bangboom.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Har Emma kommit tillbaka till Oslo?:)

2010-01-25 @ 19:19:32
URL: http://annsso.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: Ja, Emma har flyttat tillbaka Yey!! =)

2010-01-28 @ 09:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0