Mindre bra dag...

Igår var en mindra bra dag...

Den började dock bra, jag klev upp och gick till jobbet i vanlig ordning...
Runt 11-tiden kom Harald från huvudkontoret in och berättade att även pytt og panne på Storo ska läggas ner, vilket betyder att mitt efterlängtade jobb som assisterande butikschef inte längre finns...

Fan!

Tydligen kan det finnas en ledig stillning hos pytt og panne på Gunerius. Jag har ingen aning om det är heltid eller deltid men dte är i alla fall ett jobb. Pratade lite snabbt med Tone, som är butikschef där, igår. Hon hade inte tid att prata med mig just då utan skulle ringa upp mig idag istället. Eftersom hon vill prata med mig så måste det juh betyda att det i alla fall finns en chans till att få jobb. Annars hade hon väl sagt direkt att hon inte hade något. Väntar med spänning på det samtalet!

Nya tag! =)

Egentligen oroar jag mig inte speciellt mycket, men det var så skönt att slippa söka nytt jobb. Det underlättade att veta att när jag är klar på CC Vest så är det bara att börja på Storo istället. Vi får se under dagen om jag fortfarande har jobb på pytt og panne eller om det är dags att börja på en ny "karriär"! =P


Kommentarer
Postat av: AKP

Tack för dina tips! Jag tänker inte köra på någon "diet" direkt utan jag tänker äta nyttigt och fettsnålt faktiskt. Jag har inget emot LCHF men i längden vill jag nog äta mycket vitaminer och proteiner samt fettsnålt. Så jag kommer testa det =)

2010-01-12 @ 12:39:26
URL: http://akp.blogg.se/
Postat av: carro

åh va typsikt. Hoppas det ordnar sig!!

2010-01-12 @ 17:27:56
URL: http://coccoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0