Step is the shit!!

Igår var jag på årets första step-pass!



Jag har dragit ut lite på det eftersom att varken november eller december var några direkt bra träningsmånader och när jag fick träningsvärk i benen "bara" av att springa så kändes step lite skrämmande... =P

Igår var det Charlotte som hade ett step-pass, ni vet Charlotte, min favvoledare! =) Så jag bara måsta gå! Som vanligt när Charlotte har step så är det full fart, massa kombinationer och bra musik. Svetten rann och mitt ansikte var högrött när jag klev ut ur salen efter 55 minuters klivande och snurrande på stepbrädan (eller stepkassen som det heter på norsk). Gud så skönt och man blir på så galet bra humör.

Idag har jag ONT i vaderna. Aj aj aj... Idag blir det en vilodag, imorgon är det dags för träning igen och mina ben behöver en välförtjänt vila. Eller vila och vila, de ska stå upp i 8 timmar på jobbet men det får de tåla! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0