Stuck with each other

Vilket jäkla sammanträffande!

För nån vecka sen så hörde jag en låt på radion som jag tänkte att jag bara måste ha. Tyvärr glömde jag helt bort vilken låt det var och jag höll på att bli galen. Ni vet hur besatt man kan bli när sånt händer? Jag har verkligen gått runt och funderat på det där sen dess. Jag har letat på internet, kollat musiklistor, lyssnat en massa på radio men den där "deja vu-upplevelsen" har inte infunnit sig. Ska det vara så jäkla svårt att hitta en låt?!

Ikväll har jag tittat på "Confessions of a shopaholic" och helt plötsligt börjar de spela "Stuck with each other" och ja typ hoppar upp ur soffan eftersom det var juh just den låten som jag letat efter!! 

FINALLY!!


Shontelle feat. Akon - Stuck with each other


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0