Tråkig vardag!

Oj vad tråkigt mitt liv är just nu!

Jag har ingenting att blogga om... Inte för att det gör just mig någonting men jag tror juh inte ni vill läsa om samma saker varje dag. Ni vet vakna, jobba, äta, träna, sova.. =P Idag var det gaaaalet lite att göra på jobbet. Jag har ändå varit duktig och gått runt och dragit fram, fyllt ut och sädat så gott det går idag. Jag moppade även hela butiken vilket känns så galet onödigt egentligen. Komr det en person med blöta och skitiga skor så är dte juh kört igen. Idag kom det in någon med en barnvagn full med snöblask som gjorde geggiga avtryck i hela butiken... Wonderful! (NOT)

Imorgon är det fredag, jag slutar 16 och då ska jag skynda mig hem för att vänta på min frys! Har varit och beställt mig en extra frys och guuuud så efterlängtad den är! Kom nu vettja! Ska tillbringa halva söndagen medatt bara laga matlådor tror jag... Hehe! =)

En annan grej är att jag är helt ensam i lägenheten. Känns lite ovant... André stack till Ljusdal i tisdags och Olle och Kakakn drog till Västerås igår så nu är jag helt själv tills på söndag. Å jag är ledig på lördag vilket betyder att jag väl måste hitta på nått skoj.. Men vad?

Nu ska jag brygga mig lite kaffe och sen ska jag göra nått så roligt som att städa! Det ni! ;)


Kaffe är gott!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Uhh, kaffe må vara gott men inte det där kaffet =P Det levde jag på i Oslo =/ Hahahah

Ska vara ordentligt bryggkaffe :)

2010-01-21 @ 18:40:32
URL: http://annsso.blogg.se/
Postat av: Madde

Svar: Ja, bryggkaffe är mycket godare och det var det jag drack idag som tur är. Jäkla norrmänn å hålla på med sånt där töntigt presskaffe... =P

2010-01-21 @ 22:09:31
URL: http://bangboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0