Sätter fart på förbränningen!

Hallelooo!!


*vinkar*

Jag är helt impad över att jag vaknade klcokan 9 idag, jag trodde jag skulle sova i alla fall en eller två timmar till. Men det gör ikke noe... =) De senaste dagarna har varit fullspäckade med jobb, träning och igår hanns det även med lite roligheter. Somnade runt 3 inatt tror jag och förväntade mig alltså att vakna runt 11 tiden. Men nu när jag är pigg och vaken så är dte väl bara att välkomna möjligheten att ta en morgonpromenix?



Sitter här nu med en kaffe för att vakna till ännu mer samt höja förbränningen samt att jag skedar i mig nån tesked keso för att ha lite protein i kroppen med. Kanske ska slå till på en 70 minuters promenad idag!? Det är lite kallafre idag än vad dte varit de senaste dagarna. men som man säger, det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder (undrar just vad naturkatastrofsoffer tycker om den frasen?!)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0