Vems är tandborsten?!

Märkte nyss något skumt...

Räknade till att vi har 8 tandborstar i vårat badrum, vi är 3 stycken som bor här...

Humn...
Det här måste lösas!


Den elektriska längst fram är Olles
Den andra elektriska är min
Den röda tillhör Annicka
Den rosalila är Kakans
Den gula är ett mysterium... Olles??
Den vit/blåa är min



Den som ligger i duschen tillsammans med tandkrämen misstänker jag är Andrés efetrsom han ofta borstar tänderna i duschen...


Å titta! Där bak gömmer sig en till som jag inte har en aning vems det är?!


Kommentarer
Postat av: coccoline

haha borstar tänderna i duschen?!?! smart!!



E väl nått ragg du har haft hemma nån gång. Flink gutt som har med sig tandorste på krogen haha



Ullaresa bokad, allt va nästan fullt. va tvungen att slå till på en gång. kolla fejjan!! kram!

2010-03-11 @ 13:28:56
URL: http://coccoline.blogg.se/
Postat av: Lina

Glömde inte jag en tandborse hos dig en gång??? eller var d tvärtom att jag glömdem in hemma å fick en av dig? hahah Husker ikke! Puss

2010-03-11 @ 14:17:12
URL: http://lijna.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahha japp, skönt å stå i duchen samtigt som man borstar tänna :D haha både min å olles fru har en varsin de e faktist sweeeet ;P

2010-03-11 @ 20:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0