Biggest Loser

Ikväll är det final av svenska biggest loser...


The Biggest Loser Sverige. Programledare: Jessica Almenäs.
 FOTO: Morgan Norman, Söderberg Agentur/TV4

Jag är så himla glad att vi har svenska tv4 här på Skøyen. Sitter faktiskt just nu och slökollar på "Efter 10", och tidigare så var Rune och Florence från biggest loser där på besök. WOW vad de har gått ner i vikt! Jag blir superimponerad! De fick såklart inte berätta hur mycket de har gått ner men mycket är det, otroligt mycket. Rune åkte ut förra programmet och ikväll avgörs det om det blir KF eller Maria som vinner.



 Jag tror att det är KF som vinner och efter att ha sett reklamen inför finalen är jag ändå mer säker. Killen ser juh ut som en helt annan person juh! Båda är värdiga vinnareoch i programmet är juhsåklart alla vinnare men jag förstår att man gärna går därifrån med 250 000 extra i fickan... ;)


Kommentarer
Postat av: carro

åh jag vill också ha tv4!

2010-11-23 @ 06:18:02
URL: http://coccoline.blogg.se/
Postat av: C1

Helt otroligt at han gick ner 75,5 kg!! En hel människa ju!!

2010-11-23 @ 17:20:33
Postat av: Camilla

Sv: Okej, vart från Hälsingland? Dock bor jag inte kvar i Oslo längre, ska kanske byta det. Haha.

2010-11-26 @ 21:14:32
URL: http://camillagrip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0