Första snön!

Glömde berätta att igår

SNÖADE DET HÄR I OSLO! =)

Eller snöade och snöade, det flög något vitt och kallt i luften. Det ligger inte något snötäcke ute på marken, snarare små små stråk av vitt lite här och där.

 
Såhär ser det ut när jag tittar ut genom ett av våra vardagsrumsfönster nu på morgonen.

Nu ska jag snart halka mig bort till CC Vest en timme tidigare än vad jag brukar. Det är nämligen morgonmöte med alla butikchefer idag. Jag lovar att bara eftersom jag absolut inte vill så kommer jag att vinna en av de  2 vinflaskorna som de alltid lotter ut. Kanske ska strunta i och ta lott?! ;)


Kommentarer
Postat av: caroline

här är det helt vitt ute....vintern är kommer.Åh vad jag längtar tills jag får plocka fram julpyntent!!=)

2010-11-10 @ 13:45:49
URL: http://coccoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0