Träningsdagbok v. 45

Det känns så jäkla bra att ha "kommit igång" igen på riktigt. Även den här veckan har varit bra och jag bara känner energin sprudla inför den kommande veckan. Nästa vecka har jag höjt min ribba från 4 ggr på Elixia till 5, eftersom jag är ledig denna lördag så ska nog det gå fint.  



Träning vecka 45:

Måndag: Promenad, 60 min - Morgontur
Cardio, 30 min (varav löpning, 20 min) - Veckans 20 minuters springande!

Tisdag: Promenad, 30 min - Till jobbet
Dance Aerobic, 55 min - Underbart!!

Onsdag: Promenad, 30 min - Till jobbet

Torsdag: Promenad, 30 min - Till jobbet
Crosstrainer, 30 min - Uppvärmning
Elixia Power, 55 min - Styrka med knasig instruktör... =P

Fredag: Promenad, 30 min - Till jobbet

Lördag: Vilodag och jobbdag

Söndag: Promenad, 60 min - Förmiddagstur
Xycling, 55 min - Varför går jag inte på fler spinningpass, det är så bra träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0