Träningsdagbok v.44

Whooooo, träningsdagboken är tillbaka! ;)

Jag vet att jag skötte träningen väldigt bra när jag skrev ner den här i bloggen, så varför slutade jag? Det är lite komiskt att mitt senaste träningsdagboksinlägg var vecka 42 förra året. Det kommer nästan se ut som jag bara hoppade över 2 veckor... Hehe! =P



Träning vecka 44:

Måndag:
Promenad, 30 min - till jobbet
Crosstrainer, 20 min - uppvärming
Elixia Power, 55 min - Body Pump!

Tisdag: Promenad, 30 min - till jobbet
Dance Aerobic, 55 min - Mitt favoritträningspass

Onsdag: Promenad, 30 min - till jobbet

Torsdag: Promenad, 30 min - till jobbet 
Cardio, 30 min (varav löpning, 20 min) - 20 minuters löpning
Styrka överkropp, 30 min - styrka

Fredag: Promenad, 30 min - till jobbet

Lördag: Promenad, 30 min - till jobbet

Söndag: Promenad, 60 min - morgonpromenix
Crosstrainer, 30 min - kvällscardio

En riktigt bra vecka, planen är att gå minst 30 minuter minst 6 dagar i veckan, träna styrka minst en gång i veckan, springa 20 minuter minst en gång i veckan och vara på gymmet minst 4 gånger i veckan! Klarade de målen fint och vad var belöningen? Jo, minus 0,9 kilo... I like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0