Frukost!!

En frukostbild ska jag väl ändå ha tid att slänga in?! =P



Känner att jag börjar få igång mina rutiner igen. Jobb, mat och träning är mina första prioriteringar och nu börjar de flyta på riktigt bra igen. Efter flytten hamnade jag i nått knäppt lyckorus och "jag kan göra precis vad jag vill"-läge. Jag skötte självklart mitt jobb men maten och träningen vet jag inte riktigt vad som hände med. Men nu är jag back on track igen. Igår var jag på dansträning, det är juh bara så otroligt underbart roligt! Jag önskar jag kunde gå på danspass varje dag!! =)


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jag älskar dina frukostbilder:)

2010-10-20 @ 09:26:44
URL: http://annsso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0