Whooops...

Det där med att blogga en halvtimme om dagen sket juh sig ganska rejält..... ;)



Nu har jag i alla fall köpt mig en ny dator och lägenheten är snart helt komplett, våran soffa Kent kommer nämligen på måndag!! Weeeee! =) Som vi har väntat! Så förhoppningsvis ska jag ge lite mer av min tid till uppdateringar här...

Igår åkte Kakan till Uppsala för att spendera helgen där, jag är ledig från jobbet idag så det blir massa egentid den här helgen. Feels awsome! =D Det har varit en hel del att göra på jobbet på sistone, jag och Kirsti har varit på varumässa och beställt massvis med varor. Det betyder såklart att vi har massor att göra när det kommer pallvis med varor till våran lilla butik. Jag gillar juh att ha mycket att göra men man blir sliten och den här helgen är riktigt efterlängtad kan jag lova.

Igår fyllde min gamla sambo Olle år, det firade vi med bowling. 9 svenskar och Bo var vi och det var riktigt trevligt även om jag var tröttare än tröttast på slutet och inte alls speciellt social av mig. =P
Ikväll har jag bjudit in några vänner på spelkväll, vi ska först käka tacos och sedan blir det sällskapsspel tills vi storknar.

Innan folket kommer klockan 18-19 ikväll hade jag tänkt att få garderoben rensad, få lägenheten städad och träna, jag skulle även ha hunnit laga några matlådor till veckan som kommer... Humn..... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0