GI, tjuvstart!

Idag har jag tjuvstartat lite med min nya livsstil... ;)


Vaknade extra tidigt imorse delvis för att laga GI-matlåda att ta med på färden mot Oslo. Sagt och gjort, jag stekte mig en omelett med brieost på och sedan fyllde jag den med fläskfilé, salsasås, créme fraiche och sallad. MUMMS! När vi sedan stannade för att fika och min familj tog fram sina smörgåsar så märker jag att min matlåda fortfarande står kvar i kylskåpet.. Bingo... NOT! Så det blev nötter och ost till lunch för min del. Sur som sjutton blev jag också... Till middag lagade pappsen jättegoda biffar, till det blev det ett stekt ägg och massa god sallad. Fick i alla fall till middagen riktigt bra där! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0