Whoaaao!!

Hej! Minns ni mig?! ;)

Jag är hemma i Ljusdal på påsklov och egetligen borde jag ligga ute eftersom det är sånt galet fint väder! Men jag hade några minuter till övers och tänkte att jag skulle skriva några rader här och uppdatera lite om vad som händer i mitt liv...
-
Jag bor fortfarande i Oslo, Skøyen närmare bestämt. I slutet av mars flyttade Kakan tillbaka till Uppsala och min gamla partner in crime Kattis övertog hennes rum. Hela lägenheten har fått ett stänk av rosa sedan hon flyttade in, tur att jag också gillar rosa... ;)


Hej då Kakis..


Välkommen Kattis!!

Jag jobbar fortfarande kvar som ass. butikksjef på Smageriet och trivs ypperligt där. Vart kändis i Oslo vest och Bærum øst när jag var med i CC Vest magasinet också... ;)
Bild från i somrast, utan lugg och med mörkt hår...

På fritiden så tränar jag som en idiot men tycker själv inte att det är tillräckligt. Blir det "bara" 4 gånger i veckan så är jag missnöjd, fast jag går 35 minuter till jobbet varje dag också. Jag är knäpp!! =P
-
Singel är jag också fortfarande. Jag har en jäkla förmåga att falla för fel sorts killar och jag utstrålar nog nått slags budskap för jag lyckas aldrig behålla dem som verkar lite intressanta.. Obotlig romantiker och förfärdligt laggrann är jag också. Allt eller inget, I don't go for second best!! Jag kommer väl vara singel tills jag dör, men som min chef sa härom veckan "Man behöver ingen karl för att skaffa sig en familj"... Sant!!
-
Överlag så mår jag riktigt bra just nu. Jag trivs bra med mitt liv och har accepterat att endel saker kommer jag inte att hinna med och endel saker kommer inte bli som jag vill det. Men det gör inget! Jag kan må bra ändå!! =) Jag har ingenting som binder mig någonstans, förutom 3 månaders uppsägningstid på jobb och lägenhet. Så om jag helt plötsligt skulle komma på att jag vill göra nått annat så är det bara att göra det! Men det vill jag inte... Inte just nu i alla fall...
-
Jag har väldens bästa vänner, wow!! Ni är juh helt grymma allihopa!! =) Jag umgås inte med en enda som jag inte får nått slags utbyte av och som jag inte vill vara med. Jag är inte den som behöver många bekanta, jag har hellre en eller två bra vänner. Men nu har jag så många fina, underbara vänner. Det är jag så otroligt tacksam över! YOU GUYS ROCK!! ♥
-
Sen så är juh sommaren på väg!!! JAAAAAAAAAAA!!! Sommar i Oslo är bland det bästa jag vet. Och att jag och Kattis bor granne med Frognerparken är juh inte heller helt fel. I stort sett varje söndag kommer jag att tillbringa på "våran plats" i parken. Det ska grillas, drickas vin, solas och lekas. Åh, vad jag längtar!! Sen så är juh inte min kropp helt bikiniredo, har den nånsin varit det?! För trots att jag tränar som en galning så är det bittra sanningen att äter man inte rätt så samlas det lite valkar runt magen (sen hjälper det juh inte med att jag jobbar med kvalitetschoklad.. Muuuummmmmsss!!)... Nu är jag inte en sån här som vill vara supertunn, men jag skulle vilja bli av med lite mage... Så jag ska börja käka GI, också för att jag mår så galet bra av den maten. Och den är goood! Bästa GI boken är den här:
Min bibel!!

Jag har egentligen väldans stor lust att börja blogga regelbundet igen, vi får se hur det går. Det är juh skitkul att gå tillbaka och se vad men gorde för ett år sedan eller två år sedan, eller 3 år sedan... Ja, ni fattar! Sen är det bra för släkten och vännerna som bor kvar i Sverige. Ni kanske också vill ha lite koll på vad som sker mer än facebook... Vad vet jag!? =)

GLAD PÅSK och GOD PÅSKE!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaaa Börja blogga igen!!!!

2011-04-25 @ 06:27:57
URL: http://darhusetihybo.blogg.se/
Postat av: Nette

Ja jag tycker absolut att du ska börja blogga igen så jag har lite koll på dig där borta i Oslo;-)

Såg att Moa följer med till Oslo, vad kul för henne att få komma iväg lite. Ha det bra!

2011-04-25 @ 16:31:05
URL: http://nettevw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0