NEJ, SE det snöar!

I snöinlägget thesweedes skrev jag som rubrik "Jag ser det snöar!!"...

Först skrev jag "Ja, se det snöar" men efter en snabb överläggning med min sambo Pernilla så blev det inte så. Jag hatar att vara osäker på saker, till och med små pettetesser som vad man egentligen sjunger i en sång. Googlade och kom fram till att vi båda hade fel. Låter heter "Nej, se det snöar".



Det här var min favoritskiva när jag var liten. Vi hade den på LP och jag var redan som liten väldigt teknisk så jag kunde såklart med vinylspelaren nere i källaren. Stackars mamma upplevde till och med att varma sommardagar fylldes med låtar som "Hej mitt vinterland", "Bjällerklang" och "NEJ SE det snöar"... ;)

Nu är det juh faktiskt december och jag har all rätt att spela dessa låtar hur mycket jag bara vill!!

Mamma, den här är till dig!! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0