99 dagar!!

Igår började jag räkna ner till sommaren... =)

Sommaren 2011 har redan nu börjat formas som en riktigt bra tid. Mina förväntningar är skyhöga och jag förväntar mig inget annat än det bästa av den. Oslo by summer har hittills inte svikit mig och jag ser fram emot den kommande.
Idag är det 1 plusgrad, snöblask och allmänt tråkväder. Men vad gör det, för jag ska på kaffekurs. Om 10 minuter ska jag ratta pärlan mot Solberg & Hansen för att idag mellan 9:00-13:00 få lära mig ännu mer om kaffe. Jag kommer vara den enda eleven och Alex som jobbar på S&H ska lära mig massor. Hoppas jag i alla fall..
Nu ska jag ta och gräva fram mitt fina greengate-block och en matchande penna!

Kommentarer
Postat av: Nette

SV: Jag ska prova att äta normal kost åtminstone en vecka framåt och se om jag börjar må bättre, sen får jag se om jag provar någon annan diet. Synd att det inte funkade så bra med LCHF för det var en rätt så lätt diet att följa.

2011-04-03 @ 15:39:47
URL: http://nettevw.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej! Jag är en tjej som ska flytta till Oslo om en vecka ungefär. Jag undrar hur du fick ditt jobb på Solberg & Hansen? Jag har hört mycket bra om det och är intresserad av att jobba där! Var det svårt att få jobb? Mvh Sofia

2011-10-24 @ 12:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0